Spis treści:
- Reorganizacja Oddziału Paszportowego
- Krótki czas oczekiwania na obsługę
- Godziny pracy punktów paszportowych
Reorganizacja Oddziału Paszportowego
Dolnośląski Urząd Wojewódzki wprowadził znaczące zmiany w funkcjonowaniu Oddziału Paszportowego we Wrocławiu. Kluczowym krokiem było utworzenie jednostki skoncentrowanej wyłącznie na sprawach paszportowych. Dzięki temu proces obsługi klienta został uproszczony i znacznie przyspieszony.
„Na początku tego roku w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim przeprowadzono audyt. Analizując wnioski z raportu wdrożono istotne zmiany, które znacząco usprawniły proces obsługi klienta paszportowego” – Tomasz Jankowski, rzecznik prasowy wojewody dolnośląskiego.
W ramach reorganizacji zwiększono liczbę rezerwacji dostępnych online oraz wydłużono godziny obsługi klienta. Nowe procedury eliminują konieczność wyjazdów do okolicznych miast w celu złożenia wniosku.
Krótki czas oczekiwania na obsługę
Obecnie wnioski o paszport można złożyć już w ciągu 10 minut. Najszybciej obsługiwani są klienci korzystający z biletomatów w urzędzie. W przypadku rezerwacji internetowej, terminy są dostępne nawet na kilka dni do przodu.
Punkt paszportowy w Magnolii Park również działa sprawnie. Rezerwacje można umawiać maksymalnie 7 dni do przodu, a nowe terminy pojawiają się codziennie rano o godzinie 7:00.
Godziny pracy punktów paszportowych
Punkty paszportowe we Wrocławiu dostosowano do potrzeb mieszkańców. Dolnośląski Urząd Wojewódzki przyjmuje wnioski od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15–15:30, a w środy do 18:00. Punkt w Magnolii Park działa codziennie od 9:00 do 18:00.
Dzięki tym zmianom mieszkańcy Wrocławia zyskali możliwość szybkiego i wygodnego składania wniosków paszportowych. Innowacje wprowadzone w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim przyniosły znaczną poprawę jakości obsługi, ułatwiając życie tysiącom klientów każdego dnia.